Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Καταγγελία για εκφοβισμό και πλαστογραφία από Ριπέρ!

Για πλαστογραφία και εκφοβισμό καταγγέλλει την Καβάλα ο Γκιγιόμ Ριπέρ ο οποίος έφυγε κακήν κακώς από την ομάδα, σύμφωνα με δηλώσεις του σε γαλλικά Μέσα.

Ο 24χρονος ποδοσφαιριστής που έφυγε κακήν κακώς από την Καβάλα, ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγόρησε την διοίκηση του συλλόγου πως πλαστογράφησε το συμβόλαιο του, ενώ άφησε αιχμές πως προσπάθησαν να τον πιέσουν να μην βγάλει προς τα έξω την ιστορία.
"Μια εβδομάδα αφού υπέγραψα με την ομάδα υπήρχε φιλικός αγώνας. Σε επικοινωνία που είχα με τον σύνδεσμο των Γάλλων ποδοσφαιριστών έμαθα ότι δεν λήφθηκε κανένα συμβόλαιο, έτσι με τη σειρά μου είπα στην ομάδα πως αν δεν επικυρωθεί η συμφωνία δεν θα αγωνιστώ", ξεκίνησε να λέει ο Ριπέρ
"Την ημέρα του αγώνα ο γιος του πρόεδρου μου είπε να μην ανησυχώ και πως αν ήθελα θα μπορούσαμε να υπογράψουμε ένα νέο συμβόλαιο. Λίγες μέρες μετά είπα στον μεταφραστή μου να πει στον πρόεδρο πως φεύγω αν δεν διευθετηθεί το θέμα.
Μόλις το έμαθε προσπάθησε να με πείσει να πάω στα γραφεία στην Αθήνα για να βρούμε μια λύση, μάλιστα μου είπαν πως θα μου δώσουν χρήματα για να μην βγάλω προς τα έξω την ιστορία".
Στην συνέχεια ο Γάλλος έγινε ακόμα πιο αποκαλυπτικός
"Τα ξημερώματα ήρθαν στο δωμάτιο μου και μου είπαν να μην φύγω, μου είπαν μάλιστα πως θα καλέσουν ταξί για να με πάει στο αεροδρόμιο. Το πρωί όμως δεν είδα τίποτε και για να μην χάσω την πτήση μου έφυγα μόνος μου.
Στην Γαλλία έμαθα πως ουδέποτε είχε επικυρωθεί το συμβόλαιο μου. Ωστόσο ο πρόεδρος είχε υπογράψει μόνος του όλα τα έγγραφα μπροστά στα μάτια μου, ενώ υπήρχε και φωτογραφία!
Μπορεί να μην με απείλησαν με μαχαίρια και όπλα αλλά αρκετές φορές προσπάθησαν να με εντυπωσιάσουν με την παρουσία σωματοφυλάκων. Μάλιστα μια ημέρα μου είπαν πως αν δεν δεχθώ τα χρήματα τους η ζωή μου θα γίνει μαρτύριο"!
Τέλος για το επεισόδιο στο μπαρ είπε:
"Μια μέρα πήγα με ένα φίλο μου σε ένα μπαρ. Ο πρόεδρος από την πλευρά του είπε πως είχε φωτογραφία μου και πως θα τη δημοσίευε. Ωστόσο η φωτογραφία δεν έδειχνε κάτι το ιδιαίτερο, παρά μόνο με μένα και ένα φίλο μου σε ένα τραπέζι. Χωρίς αλκοόλ και τσιγάρα.
Θα πληρώσουν για ότι έκαναν. Δεν είναι θέμα χρημάτων, απλά κάποιοι άνθρωποι νομίζουν ότι είναι υπεράνω του νόμου. Έχω φωτοαντίγραφο του συμβολαίου, έδωσα συνεντεύξεις, πέρασα ιατρικές εξετάσεις. Αν δεν βρούμε μια λύση θα πάω στη FIFA".

από sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια: