Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Εσάς εννοούσε κ. Φαρμάκη;

Από τον κ. Κώστα Φαρμάκη έλαβα το παρακάτω e-mail το οποίο και δημοσιεύω αυτούσιο:

Κατά καιρούς έχετε μιλήσει για εμπόδια στην προσπάθειά σας. Θέλετε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;
Εξωδιοικητικοί παράγοντες προσπάθησαν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην διοίκηση της ΠΑΕ Λαμίας με διοικήσεις άλλων ΠΑΕ που η Λαμία χρειάζονταν την βοήθειά τους. Ειδικά με ένα παιχνίδι στην Κατερίνη κάποιοι εμφανίστηκαν ως παράγοντες αυτής της ομάδας, χωρίς να έχουν κανένα λόγο να πάνε, προκειμένου να δημιουργήσουν πρόβλημα στις δύο διοικήσεις. Δεν το καταφέρανε.
Να πούμε για τις προσφυγές των ποδοσφαιριστών; Επί διοικήσεως Κούγια είχε δώσει κάποιες προσωπικές του συναλλαγματικές σε δικηγόρους των Αθηνών, οι οποίες ήταν παλιές προσφυγές. Όταν πήρε την ομάδα και πήγε στην Πάτρα, πήρε τις επιταγές εμπλέκοντας την ΠΑΕ σε μια καινούρια διαδικασία. Αυθαίρετα και χωρίς κανένα λόγο συνεργάτης του κ. Κούγια, ο οποίος αυτή τη στιγμή ζει και εργάζεται στη Λαμία, παγίδεψε την ΠΑΕ με την υπογραφή του. Με ποια δικαιοδοσία ένας υπάλληλος υπογράφει για την ΠΑΕ Λαμία. (δείτε το σχετικό έγγραφο)
Κάνοντας αυτό δεσμεύτηκε η ΠΑΕ και εμείς είχαμε την υποχρέωση να πληρώσουμε. Δεν θέλαμε ποτέ στην ομάδα να αφαιρεθούν βαθμοί διαιτητικά και να πέσει. Πληρώθηκαν οι πάντες χωρίς συμβιβασμούς και εκπτώσεις. Άλλωστε το έγγραφο αναφέρει ότι τα λεφτά διεκδικήθηκαν. Αυτός ο άνθρωπος που υπέγραψε για την ομάδα κακώς είναι στην πόλη μας. Καλό θα ήταν να γυρίσει στο χωριό του αλλά και εκεί από ό,τι έχω μάθει είναι ανεπιθύμητος. Εκκολάπτεται στην πόλη της Λαμίας. Είναι ντροπή…

Αγαπητέ κ. Σφέτσα,
Με πολύ μεγάλη απογοήτευση είδα στη δημοσιευμένη συνέντευξη του κ. Χαλκιά τα όσα αναφέρονται για μένα. Απλά θα ήθελα να σημειώσω δύο πράγματα: Πρώτον, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο κος Χαλκιάς λέει ότι "αυθαίρετα" υπέγραφα και δέσμευα την ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ, αφού γνωρίζει πολύ καλά ότι ενήργησα κάτω από συγκεκριμένες εντολές της τότε διοίκησης, και μάλιστα με είχε καλέσει και στα γραφεία της ομάδος, ενώπιον και του κου Καγκαρά, όπου έγινε διεξοδική συζήτηση για το θέμα. Και επιπλέον, την ΠΑΕ δεν την δέσμευα εγώ αλλά αποφάσεις επί προσφυγών παλαιών ποδοσφαιριστών. Αυτό είναι γνωστό τοις πάσι. Εγώ συμμετείχα σε διαπραγματεύσεις, μετά από εντολή της τότε διοίκησης της ΠΑΕ, όπου οι υπάρχουσες δεσμεύσεις - υποχρεώσεις της ΠΑΕ μειώθηκαν. Δεν δέσμευσα εγώ την ΠΑΕ. Εξάλλου, εγώ δεν ήμουν ιδιοκτήτης της ΠΑΕ. Δεν είχα δικαίωμα και εξουσία να λαμβάνω αποφάσεις. Εντολές της τότε διοίκησης εξετέλεσα. Το έγγραφο που δημοσιεύετε αποτελεί την τελευταία σελίδα από την έγγραφη επικοινωνία μου με τον Αργύρη Λίβα. Προηγούνται κι άλλες σελίδες. Αυτές, γιατί αποκρύπονται;
Δεύτερον: Εκκολάπτομαι στην πόλη της Λαμίας; Ποιον ενόχλησα; Σε βάρος ποιου ζω και ποιον ενοχλώ; Και σε ποιο χωριό είμαι ανεπιθύμητος; Γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου το άκουσα αυτό. Αυτές είναι ερωτήσεις που πρέπει οπωσδήποτε να απαντηθούν. Αποτελώ ντροπή; Τότε γιατί ο κος Χαλκιάς ήθελε να μου προσφέρει δουλειά; Γιατί ήθελε να μείνω στην ομάδα; Δεν νομίζω ότι η παρουσία μου στη Λαμία οδήγησε στην πτώση της ομάδος, ούτε το ότι εργάζομαι στην Λαμία δημιούργησε πρόβλημα στην ομάδα. Δεν απασχόλησα κανέναν. Δεν καταλαβαίνω γιατί στρέφονται εναντίον μου.
Θεωρώ κύριε Σφέτσα, ότι, από άποψη δημοσιογραφικής δεοντολογίας, θα έπρεπε να απευθυνθείτε και σε μένα πριν δημοσιεύσετε ένα κείμενο που θίγει βάναυσα την προσωπικότητά μου, γι' αυτό δε το ζήτημα επιφυλάσσομαι. Αισθάνομαι μεγάλη ντροπή και απογοήτευση γι' αυτά που λέγονται για μένα, διότι δεν φταίω σε κάτι. Ποτέ δεν έλαβα αποφάσεις, ποτέ δεν είχα συμβουλευτικό ρόλο. Εντολές της διοίκησης της ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ εκτελούσα, και το αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών μου ήταν ο διακανονισμός και η μείωση των οφειλών της ΠΑΕ. Δεν δημιούργησα εγώ χρέη. Τα μείωσα και διακανόνισα την αποπληρωμή τους. Λυπάμαι πραγματικά, αλλά είμαι υποχρεωμένος να κινηθώ προς υπεράσπιση της τιμής και της υπόληψής μου, η οποία καταρρακώθηκε.
Κώστας Φαρμάκης

Κε Φαρμάκη, μιας και αναφέρεστε προσωπικά σε μένα έχω να σας πω τούτα:

Από εσάς έμαθα μέσω της επικοινωνίας σας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ότι το έγγραφο αναφέρεται στο όνομά σας, αφού ο κ. Χαλκιάς όπως μπορείτε να δείτε δεν αναφέρετε προσωπικά. Δημοσιογραφική δεοντολογία κ. Φαρμάκη θα υπήρχε αν υπήρξε αναφορά επιθέτου αλλά δυστυχώς, όπως διαπιστώνετε και ο ίδιος, δεν γνώριζα πριν μου στείλετε το e-mail σε ποιον Κώστα να απευθυνθώ.
Όσον αφορά την δημοσίευση του εγγράφου να είστε σίγουρος ότι αυτό έπεσε στα χέρια μου κι αυτό δημοσίευσα. Το αν αποκρύπτεται κάτι δεν μπορώ να το γνωρίζω εκ των προτέρων. Αφού πλέον μαθαίνω πως εσείς είστε ο Κώστας που αναγράφεται στο έγγραφο, ευχαρίστως να δημοσιεύσω οποιοδήποτε έγγραφο έχετε στα χέρια σας και θεωρείτε εσείς προσωπικά πλέον απαραίτητο, για την δημοσιογραφική δεοντολογία που επικαλείστε.
Στις ερωτήσεις δε που επισυνάπτετε δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω εγώ, καθώς δεν αποτελούν προσωπικές μου απόψεις, αλλά του κ. Χαλκιά. Άρα, μάλλον ψάχνετε τις απαντήσεις σε λάθος άτομο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: