Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ετοιμάζεται για την 4η φετινή του συνάντηση, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να μεταφέρονται από τις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Φίλιππος, στις χωμάτινες της Λαμίας. Ουσιαστικά, αυτή θα είναι και η τρίτη φετινή αναμέτρηση σε επιφάνειες αυτού του είδους, με τον συναγωνισμό να αναμένεται να είναι το ίδιο έντονος όσο και στους προηγούμενους γύρους του θεσμού. Και το σημαντικότερο; Σε ειδικές διαδρομές που λατρεύουν οι περισσότεροι οδηγοί και διακρίνονται για την ποιότητα τους. Όλα θα ξεκινήσουν το Σάββατο στις 20:30 με την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, που θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία Ελευθερίας στο κέντρο της Λαμίας. Την επόμενη μέρα το πρωί, το αυτοκίνητο με το νούμερο 1 στις πόρτες θα ξεκινήσει στις 09:00 από τα Λουτρά Υπάτης, ακολουθώντας το δρόμο για τις έξι συνολικά ειδικές διαδρομές του αγώνα, συνολικού μήκους 95 χιλιομέτρων. Οι τρεις επαναλαμβανόμενες ε.δ. είναι η Καρυά, η Γραμμένη και Δρίβη, γνωστές στους περισσότερους συνδυασμούς του αγώνα.
Ξεκινώντας από την ειδική Καρυά, αξίζει να σημειώσουμε ότι πρόκειται για τελείως καινούργια ε.δ., επίπεδη και πολύ γρήγορη με αρκετά καλό αλλά σφιχτό οδόστρωμα στα πρώτα 2,00χλμ. Στη συνέχεια στενεύει αρκετά και στο επόμενο 1,5 χλμ, γίνεται πολύ γρήγορη για το επόμενο χιλιόμετρο, για να στενέψει πάλι με αλλαγές πορείας! Για τα επόμενα 2,5 περίπου χλμ οι επιφάνειες είναι σκληρές, ενώ στη συνέχεια γίνεται «φιλικότερη» για να καταλήξει πολύ γρήγορη και θεαματική στα τελευταία της 3 χλμ. Η ειδική Δρίβη που ακολουθεί, είναι ανοιχτή ως επί το πλείστον, γρήγορη και τεχνική. Σχεδόν επίπεδη στα 2.5 πρώτα χλμ γίνεται ανηφορική για τα επόμενα 3 χλμ., επανέρχεται σε επίπεδο πολύ καλό και γρήγορο τερέν με όλα τα είδη των στροφών, υποσχόμενη τόσο οδηγική απόλαυση όσο και πλούσιο θέαμα. Τέλος, η Γραμμένη, είναι η γνωστή ε.δ. που έχουμε δει τους πρωταγωνιστές του WRC. Στην αρχή, έχει θεαματικά άλματα, ενώ στη συνέχεια ανηφορίζει σε ένα τεχνικό κομμάτι, μέχρι το 8ο περίπου χιλιόμετρο, όπου πια γίνεται επίπεδη και πάρα πολύ γρήγορη, περνώντας ανάμεσα από τα κλασσικό πια σημείο, ανάμεσα από τα δύο δέντρα, για να φθάσει στην «επί τόπου αλλαγή πορείας» στο 10.81χλμ. Αυτό το κομμάτι, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά, ενώ συνεχίζοντας για επόμενα 8.50 περίπου χιλιόμετρα είναι πολύ γρήγορη και με πολλές εναλλαγές μέχρι το τερματισμό. Το κέντρο του αγώνα και το σέρβις παρκ θα είναι εγκαταστημένο στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.
Στον αγώνα θα εκκινήσουν 46 πληρώματα, με τη λίστα των συμμετοχών να διακρίνεται για την ποιότητα των πληρωμάτων, αν και είναι ξεκάθαρο ότι για τη μάχη της κορυφής θα μονομαχήσουν συγκεκριμένοι συνδυασμοί. Ο λόγος γίνεται για τους Βωβό-«ΕΛ-ΕΜ» που στη Λαμία θα λάβουν μέρος με το Lancer ένατης γενιάς που έχει προετοιμάσει η οικογένεια Κύρκου. Ο τέσσερις φορές Πρωταθλητής Ελλάδος είναι λογικά το μεγάλο φαβορί για τη νίκη, αν και φέτος θα βρει για πρώτη φορά φέτος απέναντι του τον Πάνο Χατζητσοπάνη. Ο περσινός Πρωταθλητής Ελλάδος, θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση φέτος, πάντα με τον νεαρό Ανδρέα Ανδρικόπουλο στο δεξί του μπάκετ, οδηγώντας το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο Χατζητσοπάνης θα προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τόσο την ταχύτητα του, όσο και τη γνώση του δρόμου, αφού ο αγώνας διεξάγεται στην ιδιαίτερη πατρίδα του, αν και θα πρέπει να δούμε αν τον έχει επηρεάσει η αποχή του από τους αγώνες τους τελευταίους μήνες.
Όπως αναμένεται, στη μάχη θα βρίσκεται και ο Κύρκος Jr. με τον Γρηγόρη Ανδριανόπουλο, που με το Lancer EVO IX έχουν αποδείξει στους τελευταίους γύρους του θεσμού πέρσι, αλλά και φέτος σε χώμα και άσφαλτο, ότι διαθέτουν την απαιτούμενη ταχύτητα να διακριθούν, αρκεί να μην αντιμετωπίσουν μηχανικά προβλήματα. Κοντά στους πρώτους και στη μάχη των τριών πρώτων θέσεων, θα βρεθούν και οι δευτεραθλητές, Πίτσος-Καραπαπάζης με το Lancer EVO IX, οι οποίοι διακρίνονται για την ταχύτητα τους στο χώμα. Από εκεί και πέρα, ακολουθεί μία σειρά από συνδυασμούς, που εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους μπορούν να διακριθούν. Πρώτοι και καλύτεροι; Οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας, που με το Lancer EVO IX έχουν καταφέρει εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία, αλλά και την αξιοπιστία που τους διακρίνει αναφορικά με τα αποτελέσματα τους, να φιγουράρουν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας! Ανάμεσα σε αυτούς, συγκαταλέγονται οι Νασσούλας-Πατρικούσης με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, οι οποίοι και στην Κόρινθο είχαν εντυπωσιάσει και με την ταχύτητα τους, τερματίζοντας τρίτοι γενικής. Την ίδια ώρα, ανάμεσα στους διακριθέντες αναμένεται να δούμε και το Subaru Impreza N12 της Ελληνικής Αστυνομίας, με τον Γρηγόρη Νιώρα να έχει στο δεξί του μπάκετ των Κωνσταντίνο Κακαλή, αλλά και οι «ΤΑΖ»-Σουκούλης, με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, που έχουν την εμπειρία και την ταχύτητα να προκαλέσουν αρκετές εκπλήξεις. Βέβαια, ανάμεσα στις σημαντικότερες απουσίες, αξίζει να σημειώσουμε αυτή του Γιάννη Παπαδημητρίου, αφού ο νικητής του Ολυμπιακού Ράλλυ δεν θα συμμετάσχει στον 4ο γύρο του θεσμού.
Η συνέχεια στο rally.gr
Πέμπτη 30 Απριλίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου