Με τους περσινούς Πρωταθλητές Ελλάδος, Πάνο Χατζητσοπάνη και Ανδρέα Ανδρικόπουλο να επιστρέφουν στο θεσμό με νίκη, ολοκληρώθηκε ο 4ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Με το 29ο Ράλλυ Φθιώτιδας, που διοργάνωσε άρτια με επίκεντρο την πόλη της Λαμίας η τοπική Α.Λ.Α.Λ., συνεχίστηκε σήμερα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2009. Ο καιρός ήταν καλός, κάτι που βοήθησε τα πληρώματα στις προσπάθειές τους, στις 3 επαναλαμβανόμενες χωμάτινες ειδικές διαδρομές (Καρυά, Γραμμένη, Δίβρη), με συνολικό μήκος 95 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Ο κόσμος βρέθηκε στις ειδικές διαδρομές για να παρακολουθήσει τις προσπάθειες των αγωνιζόμενων, αν και φυσικά δεν έφτασε επίπεδα παλαιότερων ετών, όταν η περιοχή φιλοξενούσε το Ράλλυ Ακρόπολις.
Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, τα πληρώματα δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα στην 1η και 3η ε.δ. του κάθε loop, Καρυά και Δίβρη αντίστοιχα, αφού οι πολυάριθμες πέτρες που βρίσκονταν στο δρόμο, δυσχέραιναν τις προσπάθειές τους. Μάλιστα η Δίβρη, έπαιξε μεγάλο ρόλο στην τελική έκβαση του αποτελέσματος. Για να γίνουμε σαφέστεροι, ήταν γνωστό πως η μάχη για τη νίκη θα δίνονταν μεταξύ των Άρη Βωβού-«ΕΛ ΕΜ» και των περσινών Πρωταθλητών Πάνου Χατζητσοπάνη-Ανδρέα Ανδρικόπουλου, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς. Οι Βωβός-«ΕΛ ΕΜ», σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη –καινούργια- ειδική διαδρομή Καρυά και παρά το γεγονός ότι οι μεγάλοι τους αντίπαλοι ήταν ταχύτεροι στη 2η ε.δ. (Γραμμένη), εισήλθαν στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Δίβρη, με ελαφρύ προβάδισμα. Εκεί, χτύπησαν μια πέτρα με αποτέλεσμα το εμπρός αριστερό ελαστικό να κλατάρει, κάτι που κόστισε πολύ σε χρόνο.
Έτσι, οι Πάνος Χατζητσοπάνης-Ανδρέας Ανδρικόπουλος πέρασαν στην κορυφή και δεν έφυγαν σε καμιά περίπτωση από εκεί. Φυσικά, το πλήρωμα από τη Λαμία μόνο τυχαία δεν έφτασε στη νίκη. Σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 3 ειδικές διαδρομές, αφού ρύθμισε το ρυθμό του κατά περίπτωση, επικράτησε δίκαια και υπενθύμισε πόσο σημαντική είναι η παρουσία του στο Πρωτάθλημα, για την τόνωση του συναγωνισμού αλλά και του αγωνιστικού επιπέδου γενικότερα. Μακάρι, οι Πρωταθλητές να βρεθούν και στους υπόλοιπους αγώνες του θεσμού, ο οποίος έχει ανάγκη τις κορυφαίες συμμετοχές.
Πίσω από τους άξιους νικητές, τερμάτισαν οι Άρης Βωβός-«ΕΛ ΕΜ». Το έμπειρο πλήρωμα, στην πρώτη του εμφάνιση με το Mitsubishi Lancer EVO IX της οικογένειας Κύρκου, δεν κατάφερε να φτάσει στη νίκη, ωστόσο η δεύτερη θέση είναι ένα καλό αποτέλεσμα, που τους έφερε και στην κορυφή της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος. Ακόμη πιο θετικό για το πλήρωμα, που κέρδισε και αυτό 3 ειδικές διαδρομές, ήταν το γεγονός ότι έμεινε ευχαριστημένο από το αυτοκίνητο και, όπως δήλωσε και ο Άρης Βωβός, θα συνεχίσει την προσπάθειά του με την ελληνική ομάδα.
Στο βάθρο, τα πληρώματα των Lancer συνόδευσαν οι Γρηγόρης Νιώρας και Κώστας Κακκαλής, με το Subaru Impreza N12 της Ελληνικής Αστυνομίας. Ο πολύπειρος, ειδικά στο χώμα, οδηγός κινήθηκε με σταθερό ρυθμό σε ολόκληρο τον αγώνα και επιβραβεύτηκε με ακόμη ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, μετά τη 2η θέση στον αγώνα του Πύργου. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι «ΤΑΖ»-Κώστας Σούκουλης, με Mitsubishi Lancer EVO IX. Το πλήρωμα, που συμμετέχει επιλεκτικά στο πρωτάθλημα, ευχαριστήθηκε τον αγώνα, αν και αντιμετώπισε πρόβλημα στο πρώτο σκέλος με το τούρμπο του αυτοκινήτου και επιβραβεύθηκε από την πολύ καλή τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Στην 5η θέση, βρέθηκε ακόμη ένα πλήρωμα με καθαρά ερασιτεχνική εμπλοκή. Πρόκειται για τους Κώστα Σαμαρά-Στέλιο Χαλδαίο, στην πρώτη τους εμφάνιση με Mitsubishi Lancer έβδομης γενιάς. Το πλήρωμα που έχει διακριθεί παλαιότερα με Toyota Yaris, πραγματοποίησε εξαιρετικό αγώνα. Μακάρι η εμπλοκή τους να έχει και συνέχεια!
Την εξάδα, συμπλήρωσε ένα νεανικό πλήρωμα, οι Θανάσης Τσίλης-Διονύσης Μαυροδής, με ακόμη ένα Lancer ένατης γενιάς, μετά από αγώνα χωρίς σημαντικά προβλήματα, ενώ αξίζει να σημειώσουμε και την παρουσία του αειθαλούς Σωτήρη Χατζητσοπάνη, που με το Νίκο Χατζητσοπάνη παραπλεύρως έλαβε μέρος στον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας του με το Subaru Impreza N12 της οικογένειας, τερματίζοντας μάλιστα στην 7η θέση.
Στη μάχη της F2, οι Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης, με το Opel Corsa S1600 ήταν με άνεση το ταχύτερο πλήρωμα της κατηγορίας, σε έναν αγώνα που τους αρέσει πολύ. Μακάρι, και αυτό το πλήρωμα να συνεχίσει τις συμμετοχές του, ώστε να προσφέρει στο Πρωτάθλημα ακόμη έναν κορυφαίο συνδυασμό. Στη δεύτερη θέση της F2, τερμάτισαν οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Σταύρος Σταμέλος, που με το Toyota Yaris ήταν ταχείς, εκμεταλλεύθηκαν στο έπακρο τη γνώση του δρόμου, αφού ο οδηγός αγωνίστηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα του και κατέκτησαν τη νίκη στην πάντα ανταγωνιστική κλάση Α/5, προσθέτοντας και εκεί ενδιαφέρον ενόψει της συνέχειας. Σε αυτή την κλάση, μεγάλοι άτυχοι μπορούν να θεωρηθούν οι Γιώργος Πάζης-Έλενα Κυρλαγκίτση, που με το Toyota Yaris αντιμετώπισαν αρχικά πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο αν και η ομάδα του οδηγού από τη Θεσσαλονίκη άλλαξε σε χρόνο ρεκόρ στο σέρβις, δε στάθηκε αρκετό για να τερματίσουν, αφού τελικά τέθηκαν εκτός με κομμένο ημιαξόνιο. Την τριάδα της κλάσης, συμπλήρωσαν οι Περικλής Κοτσίκης-Κώστας Φούκης, με VW Polo και Θανάσης Τσάκαλος-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος, με Toyota Yaris.
Σε ακόμη μια ανταγωνιστική κλάση, την Α/6, ταχύτεροι αποδείχθηκαν οι επίσης τοπικοί Χρήστος Μπλάνης-Βασίλης Κούγιας, με Peugeot 206, ενώ τους ακολούθησαν οι "Καβαλαράκης Junior"-Γιώργος Σκορδυλάκης με αντίστοιχο αυτοκίνητο. Εκεί, άτυχοι στάθηκαν οι νικητές του Ράλλυ Κορίνθου, «Gaston Junior»-Νίκος Γιαννόπουλος, που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την καλή τους προσπάθεια, με το γνωστό Peugeot 106 Rallye. Στην κατηγορία Ε, ταχύτεροι και συνάμα θεαματικοί, αποδείχθηκαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Γιάννης Τόλιας με Ford Escort, που ακολουθήθηκαν από τους Λεωνίδα Βλαχογιάννη-Απόστολο Μπίστη με Honda Civic.
Βέβαια, ο αγώνας είχε και αρκετές ακόμη απώλειες. Ήδη, από την εκκίνηση έλειψαν οι «Κύρκος Junior»-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος και Κώστας Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης. Οι πρώτοι, δεν κατάφεραν να ετοιμάσουν εγκαίρως το Mitsubishi Lancer EVO IX, την ώρα που επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν επέτρεψαν στους δεύτερους να εκκινήσουν. Ακόμη, άτυχοι στάθηκαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας, που στην 5η ε.δ. είχαν μια μικρή έξοδο σε ένα ανάχωμα, που δεν τους επέτρεψε να επιστρέψουν στο δρόμο, αν και δεν προκλήθηκαν σημαντικές ζημιές στο Mitsubishi Lancer EVO IX. Επίσης, οι Δημήτρης Νασούλας-Μιχάλης Πατρικούσης σταμάτησαν την προσπάθειά τους, λόγω προβλήματος στη μονάδα εγκεφάλου του δικού τους Lancer ένατης εξέλιξης. Ακόμη, εκτός τέθηκαν και οι Γιώργος Γκάλλο-Αντώνης Δεληγιάννης, με σπασμένο ψαλίδι στο Peugeot 206 XS. Τέλος, άλλη μια σημαντική εγκατάλειψη για την εξέλιξη του αγώνα και ειδικά της Α/5, ήταν αυτή των Σπύρου Έξαρχου-Νίκου Καραδημήτρη, όταν έσπασε η βάση του κιβωτίου του Toyota Yaris.
Ακόμη ένα Ράλλυ Φθιώτιδας πέρασε στην ιστορία, με την Οργάνωση να διευθετεί ορισμένα προβλήματα που προέκυψαν, όπως αυτό της εξόδου των Κώστα Αντωνίου-«Occeanic» με Ford Escort και τον οδηγό να μεταφέρεται προληπτικά στο νοσοκομείο, χωρίς να έχει κάτι σοβαρό. Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ συνεχίζεται στην άσφαλτο, αφού ο επόμενος γύρος, το Ράλλυ Κένταυρος, θα διεξαχθεί ως είθισται στο Βόλο, στις 23-24 Μαίου. _Ν.Δ.
Ορισμένοι από τους πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Πάνος Χατζητσοπάνης:
«Ο αγώνας ήταν ωραίος και αρκετά γρήγορος, με εξαιρετική οργάνωση και πολυάριθμο κόσμο στις ειδικές διαδρομές. Εμείς αντιμετωπίσαμε ορισμένα προβλήματα που οφείλονταν κατά κύριο λόγο από την αποχή μας. Ωστόσο, κινηθήκαμε γρήγορα όπου έπρεπε και αργά όπου έπρεπε και είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα. Η συνέχεια για εμάς φέτος δεν ξέρουμε ποια θα είναι, όμως μπορώ να πω κατηγορηματικά πως δε θα συμμετάσχουμε στο Ράλλυ Ακρόπολις».
Άρης Βωβός:
«Ο αγώνας ήταν ωραίος. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό και θα συνεχίσουμε τη συνεργασία με τη νέα μας ομάδα. Είχαμε μια ατυχία στην ε.δ. Δίβρη, η οποία φαίνεται πως δε μας πάει καθόλου, αφού πέραν του κλαταρίσματος στο πρώτο σκέλος, είχαμε ακόμη ένα μόλις τερματίσαμε το δεύτερο πέρασμα από αυτήν, ενώ και πέρυσι είχαμε τεθεί εκτός εκεί. Η μάχη με τον Πάνο (Χατζητσοπάνη) ήταν ωραία, αν και θεωρώ πως χωρίς το κλατάρισμα θα είχαμε καταφέρει να κερδίσουμε εμείς. Επόμενος αγώνας για εμάς θα είναι το Ράλλυ Ακρόπολις».
Γρηγόρης Νιώρας:
«H πρώτη ε.δ. (Καρυά) ήταν σκληρή, ειδικά στο δεύτερο πέρασμα. Οι άλλες δυο ήταν καλές. Εμείς ακολουθήσαμε γενικά έναν ήσυχο ρυθμό. Βέβαια, είχαμε ωραία μάχη στην 4η ε.δ. με το Μανώλη (Παναγιωτόπουλο) η οποία δυστυχώς έληξε λόγω της άτυχης στιγμής του. Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε συμμετοχή για το Ράλλυ Ακρόπολις».
Χαράλαμπος Γαζετάς:
«Στενοχωρήθηκα που εγκατέλειψε ο Γκάλλο. Ο αγώνας πολύ ωραίος, εκτός της πρώτης ειδικής που ήταν σκληρή. Οι άλλες δυο πολύ ωραίες, θύμισαν παλιό Ακρόπολις. Το αυτοκίνητο το έχουμε εξελίξει και τερματίζει στους αγώνες, ακόμη θέλει πάρα πολλή δουλειά και αγωνιστικά χιλιόμετρα και ετοιμαζόμαστε για το διήμερο Ράλλυ ΕΛΠΑ».
Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο www.ethea-live.gr
Δείτε πως διαμορφώνεται η βαθμολογία.
από rally.gr
Δευτέρα 4 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου