Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

Οι "πάνθηρες" Ανδρέας Σταματής και Χρήστος Μιμηγιάννης αποκαλύπτονται

Λίγο πριν την ενηλικίωση, στην εφηβεία, το αίμα "βράζει". Όλοι έχουν όνειρα αλλά λίγοι είναι αυτοί που καταφέρνουν να τα πραγματοποιούν και να τα βιώνουν. Δύο απ' αυτά τα παιδιά, ο Ανδρέας Σταματής και ο Χρήστος Μιμηγιάννης, θα συνεχίσουν στην δευτέρα και πρώτη Λυκείου αντίστοιχα στην "πλατεία". Πριν λίγες μέρες υπέγραψαν, ο μεν Ανδρέας για δύο χρόνια, ο δε Χρήστος για τρία, στην ομάδα των νέων του Πανιωνίου. Μπορεί, όπως μας αποκάλυψαν, να μην αντιλαμβάνονται τι έχει συμβεί, αλλά ήταν ολοφάνερο κατά την διάρκεια της συνέντευξης το σπινθηροβόλο τους βλέμμα. Η αποφασιστικότητα για να πετύχουν σ' αυτό που αγαπούν. Για τη νέα σελίδα που άνοιξε στην ζωή τους μας μίλησαν τα δύο ταλέντα που θαυμάσαμε και στις Ελπίδες και στις Μικτές μας ομάδες και διαπιστώσαμε χαρακτηριστικά ότι δεν κρατιούνται να ξεκινήσει η νέα σεζόν. Κι απ' ότι υποσχέθηκαν θα δουλέψουν σκληρά για να πετύχουν.

Καταρχάς πέστε μου τα συναισθήματά σας λίγες μέρες μετά τις υπογραφές με τον Πανιώνιο.
Χ.Μ.: Εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμη, δεν έχω συνειδητοποιήσει τι γίνεται. Νιώθω πως θα συνεχίσω στην ίδια ομάδα και του χρόνου.
Α.Σ.: Εγώ πάντως έχω ενθουσιαστεί. Έχω καταλάβει πως πήραμε μεταγραφή για τον Πανιώνιο. Αυτό που μένει τώρα είναι δουλειά.

Ο Πανιώνιος είναι μια ομάδα με παράδοση στους νεαρούς παίκτες. Αυτό σας γεμίζει ελπίδες;
Α.Σ.: Ναι, γιατί ο Πανιώνιος διαθέτει μία απ' τις καλύτερες ακαδημίες στην Ελλάδα και ευελπιστούμε μέσα απ' την δουλειά και την προπόνηση να μας αναδείξει.
Χ.Μ.: Κάτι που, για να συμβεί, χρειάζεται δουλειά.

Θεωρείτε τους εαυτούς σας τυχερούς που μετεγγραφήκατε σε μια ομάδα που αξιοποιεί τα νέα παιδιά;
Χ.Μ.: Και βέβαια. Πολλά παιδιά στην ηλικία μας θέλουν να πάρουν μεταγραφή σε έναν μεγάλο σύλλογο όπως ο Πανιώνιος.
Α.Σ.: Είναι και ένα αβαντάζ για μας ότι μας ήθελε ο Πανιώνιος. Αυτός μας επέλεξε. Και μέσα απ' αυτόν μας δίνεται η ευκαιρία να αναδειχθούμε, και γιατί όχι να πάρουμε μεταγραφή και εκτός Ελλάδος.

Τα όνειρα του Ανδρέα και του Χρήστου μέχρι που φτάνουν;
Χ.Μ.: Πρώτος στόχος τώρα είναι να παίξουμε στον Πανιώνιο.
Α.Σ.: Έτσι. Κι αν στην συνέχεια μας αξιώσει ο Θεός να παίξουμε στο εξωτερικό.

Τι σημαίνει για σας που θα προπονείστε δίπλα σε μεγάλα ονόματα, όπως ο Ρεκόμπα και ο Εστογιαννόφ;
Α.Σ.: Δέος! Είναι μεγάλη ευχαρίστηση να προπονείσαι δίπλα στον Ρεκόμπα που έχει πραγματοποιήσει μια αξιοζήλευτη καριέρα. Έχουν κι οι δύο τρομερές εμπειρίες και θα μαθαίνουμε δίπλα τους.
Χ.Μ.: Θα 'ναι για μας μια καταπληκτική εμπειρία να τους βλέπουμε πως κινούνται, έτσι ώστε να τους ακολουθήσουμε.

Απ' τις τοπικές κατηγορίες της Φθιώτιδας στην Σουπερλίγκα. Θεωρείτε πως θα είναι δύσκολη η προσαρμογή σας εκεί; Τι πιστεύετε ότι θα συναντήσετε;
Α.Σ.: Ακόμη δεν ξέρουμε τι θα συναντήσουμε. Εξαρτάται κι απ' το κλίμα που θα υπάρχει στην ομάδα. Πιστεύω πάντως πως θα είναι δύσκολη η προσαρμογή λόγω του ανταγωνισμού που θα υπάρχει. Θα πρέπει να δουλεύουμε συνέχεια για να αποδεικνύουμε πως είμαστε καλύτεροι για να φτάσουμε ψηλά.
Χ.Μ.: Σκληρή δουλειά χρειάζεται.

Πως ονειρεύεστε την πρώτη σας συμμετοχή στην Σουπερλίγκα;
Α.Σ.: Σίγουρα θα υπάρχει άγχος αφού δεν θα έχουμε ξαναπαίξει στην πρώτη ομάδα. Δουλεύουμε και περιμένουμε.
Χ.Μ.: Εγώ θέλω να 'ναι κόντρα στην αγαπημένη μου ομάδα, τον Ολυμπιακό.

Τι θεωρείτε πως πρέπει να έχει ένας νεαρός ποδοσφαιριστής για να μεταγραφεί σε μια μεγάλη ομάδα;
Α.Σ.: Πρώτα απ' όλα ταλέντο κι έπειτα υπομονή και επιμονή. Παράλληλα πρέπει να δουλεύεις συνεχώς για να μην μένεις στάσιμος. Ακόμη να προπονείσαι εντατικά ώστε να κάνεις το κάτι παραπάνω.
Χ.Μ.: Χρειάζονται όλα τα κατάλληλα χαρακτηριστικά και προσόντα για να συμβεί αυτό.

Πιστεύετε πως θα αλλάξει κάτι στην προσωπική σας ζωή μετά την μεταγραφή;
Α.Σ.: Σίγουρα. Θα μετακομίσουμε στην Αθήνα. Όχι πάντως στον χαρακτήρα, θέλω να παραμείνω ο ίδιος.
Χ.Μ.: Είναι το ότι θα αλλάξουμε και παρέες.

Το ταλέντο σας το είδαμε και με τα χρώματα των Μικτών μας ομάδων. Ενδιαφέρον απ' την ομάδα της Λαμίας υπήρξε για σας;
Χ.Μ.: Όχι, ποτέ.
Α.Σ.: Όχι, δεν υπήρξε.

Το φθιωτικό ποδόσφαιρο το γνωρίζετε. Τι πρέπει να αλλάξει για να γίνει καλύτερο;
Χ.Μ.: Να δώσουν οι ομάδες περισσότερη έμφαση στα νεαρά παιδιά. Ειδικά η Λαμία για να μπορέσει να αναπτυχθεί κι άλλο στο μέλλον.
Α.Σ.: Χρειάζεται να δώσουν περισσότερο βάση στις ακαδημίες γιατί εκεί γίνεται σωστή δουλειά. Προωθείς περισσότερα ταλέντα στην Φθιώτιδα, η οποία -όπως βλέπουμε- έχει αρκετά.

Ποια ομάδα ξεχώρισε φέτος και ποια βλέπετε να ξεχωρίζει στο επικείμενο πρωτάθλημα απ' τις μέχρι τώρα κινήσεις της;
Α.Σ.: Φέτος ο Ατρόμητος Σπερχειάδας είχε μια πολύ καλή ομάδα. Μεταγραφικά ο Αγρότης Λιανοκλαδίου εντυπωσιάζει και βλέπω να ανεβάζει σιγά σιγά τον πήχη.
Χ.Μ.: Κι εγώ το Λιανοκλάδι βλέπω γιατί έδωσε έμφαση στα μικρά παιδιά. Στο πρωτάθλημα που τελείωσε ξεχώρισε ο Ατρόμητος Σπερχειάδας με την πορεία που έκανε.

Τι σας έκανε να ασχοληθείτε με το ποδόσφαιρο;
Α.Σ.: Από μικρό παιδί ήθελα να ασχολούμαι με μία μπάλα. Είναι και το γονίδιο του πατέρα μου και ήθελα και ο ίδιος να ασχοληθώ γιατί μου άρεσε. Ήταν το πάθος μου.
Χ.Μ.: Εγώ πάντα είχα σαν όνειρο να γίνω ποδοσφαιριστής. Με ρωτούσαν οι καθηγητές και τους έλεγα "ποδοσφαιριστής".

Τα ινδάλματά σας;
Α.Σ.: Ο Βραζιλιάνος Ρονάλντο, το "φαινόμενο". Αυτός ο παίκτης είναι καταπληκτικός τεχνίτης, με καλό χαρακτήρα, αλλά άτυχος με τους τραυματισμούς.
Χ.Μ.: Το δικό μου ίνδαλμα είναι ο Πουγιόλ. Παίζει πάντα δυνατά και μπορεί να είναι ο πιο παθιασμένος ποδοσφαιριστής αυτή την στιγμή. Δεν τον ενδιαφέρει τίποτα, τα δίνει όλα για την ομάδα.

Σε ποια θέση παίζετε και σε ποια σας αρέσει να αγωνίζεστε;
Α.Σ.: Παίζω επιθετικό χαφ και μου άρεσε πάντα αυτή η θέση γιατί μπορώ να οργανώσω το παιχνίδι, να το μοιράζω αριστερά και δεξιά. Να βάζω γκολ και να βοηθώ την ομάδα μου τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά.
Χ.Μ.: Εμένα δεν μ' αρέσει η επίθεση. Παίζω αμυντικό χαφ αλλά θα μ' άρεσε να παίζω και στόπερ, πίσω.

Ποιοι προπονητές σας βοήθησαν να εξελιχθείτε σαν ποδοσφαιριστές;
Α.Σ.: Ο προπονητής που με βοήθησε πολύ και πίστεψε σε μένα είναι ο Κώστας Αλεξίου και θα έχω να το λέω πάντα. Μικρότερος είχα κάποια παραπανίσια κιλά. Μόλις με είδε να χειρίζομαι την μπάλα μου είπε "εσύ μπορείς να παίξεις ποδόσφαιρο". Μέσα από καλή διατροφή και δίαιτα, παράλληλα με την δουλειά, έφτασα στο επιθυμητό σημείο. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα απ' την καρδιά μου και την μητέρα μου γιατί, όλα αυτά τα χρόνια, "έτρεχε" μαζί μου. Έριξε όλο το βάρος σε μένα και δεν είχε καθόλου προσωπική ζωή. Θέλω να την ευχαριστήσω γι' αυτό.
Χ.Μ.: Στα δύο χρόνια που ήμουν στην Ακαδημία με βοήθησαν και οι τέσσερις προπονητές. Ιδιαίτερα όμως ο Θανάσης Τικταπανίδης που με είδε πρώτος, με εμπιστεύθηκε και με έβαλε στην ομάδα.

Ο Ανδρέας Σταματής γεννήθηκε στις 12 Μαΐου του 1993, ξεκίνησε απ' την Ακαδημία και μέχρι φέτος αγωνιζόταν στην ομάδα των Ελπίδων. Ο Χρήστος Μιμηγιάννης είναι γεννημένος στις 21 Φεβρουαρίου 1994 και ξεκίνησε στα 12 από τις ακαδημίες της Αναγέννησης Άρτας. Τα τελευταία δύο χρόνια ήταν συμπαίκτης με τον Ανδρέα στις Ελπίδες, κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και στον Πανιώνιο. Ο Χρήστος θα κόβει και ο Ανδρέας θα μοιράζει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: