Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής της Λαμίας έκανε ο Γιώργος Μαραντάς λίγο πριν το ξεκίνημα της σημερινής προπόνησης. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο νέος τεχνικός των "γαλάζιων":

"Μόνο το όνομα της ομάδας είναι ιστορικό και από μόνο του ικανό να τραβήξει οποιονδήποτε προπονητή εδώ. Εγώ είμαι νέος και νομίζω πως είναι ένα καλό βήμα για το όνομά μου στην πορεία. Στόχος της ομάδας είναι να πάμε ακόμη καλύτερα απ' ό,τι τώρα. Δεν θέλω να πούμε μεγάλα λόγια και δεν χρειάζεται βέβαια. Πρέπει να δούμε τι έμψυχο υλικό έχουμε. Αυτή τη στιγμή η ομάδα αποτελείται από 19-20 ποδοσφαιριστές. Θα πρέπει να δούμε που χρειάζεται ενίσχυση, μέχρι τότε σε τι κατάσταση θα βρισκόμαστε αγωνιστικά και βαθμολογικά και μετά θα μπορούμε να θέσουμε και πιο ρεαλιστικούς στόχους. Η Λαμία είναι μια πολύ καλή ομάδα με παίκτες που διαθέτουν και εμπειρία και ταλέντο. Οι παίκτες αυτοί μπορούν να ανταπεξέλθουν όχι μόνο για ένα μήνα, αλλά και για όλο τον χρόνο. Το ότι θα ενισχυθούμε κατά την μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου δεν σημαίνει πως αυτοί οι παίκτες δεν είναι καλοί. Απλά έχουμε τραυματισμούς, θα έχουμε κάρτες. Στον επόμενο ένα μήνα σίγουρα θα τα καταφέρουμε μ' αυτούς που έχουμε. Απ' αυτά που έχω δει και ξέρω στόχος είναι να συνεχίσουμε αυτό που έχουν ξεκινήσει τα παιδιά και ακόμη καλύτερα. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου πάντα είναι το θετικό αποτέλεσμα, έτσι σκέφτομαι. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η δική μας ομάδα και καθόλου ο αντίπαλος. Είναι δύσκολο το παιχνίδι με την Φιλιππιάδα όμως νομίζω ότι έχουμε την εμπειρία και την ικανότητα να τα καταφέρουμε και γι' αυτό θα πάμε εκεί".

Δεν υπάρχουν σχόλια: