Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Πωλείται όπως είναι ξεχρεωμένη!

Πωλητήριο μπήκε απ' τον Αλέξη Κούγια στην ΠΑΕ Λαμία μετά την αγορά του 50% των μετοχών της Παναχαϊκής. Ξεχρεώθηκαν οι παλιές οφειλές, οι ντόπιοι επιχειρηματίες έτρεξαν να βρούνε παλιούς ποδοσφαιριστές και πήραν τις διαβεβαιώσεις του Αλέξη Κούγια, όλος ο φίλαθλος κόσμος, οι παίκτες κι ο προπονητής περίμεναν την έναρξη της χειμερινής περιόδου για να δούνε τους νέους παίκτες και τελικά η ομάδα χρειάζεται... πρόεδρο! Ο Αλέξης Κούγιας από το μεσημέρι της Παρασκευής (19/12) αποτελεί οριστικά παρελθόν απ' την προεδρία της Λαμίας, όπως καταλαβαίνει κανείς απ' το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε και αναφέρει τα εξής:

"Μετά την αγορά από εμέ πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ και, λόγω της εκ του νόμου αδυναμίας να είμαι κύριος και κάτοχος του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών δύο ΠΑΕ ταυτόχρονα, δηλώνω ότι διατίθεται προς πώληση το 90% των μετοχών της ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ, το οποίο με συμβολαιογραφικό προσύμφωνο και ανέκκλητο ειδικό πληρεξούσιο βρίσκεται στην κατοχή μου.
Η τιμή εκκίνησης ανέρχεται στο ποσό των 200.000,00 ευρώ και καλώ οιονδήποτε ενδιαφερόμενο να έρθει σε επαφή, είτε απευθείας με εμένα είτε με τον συνεργάτη μου στην Λαμία δικηγόρο Κωνσταντίνο Φαρμάκη. Η ΠΑΕ δεν οφείλει και η διάθεσή μου δεν είναι να διαλυθεί η ΠΑΕ την στιγμή που, για την εξυγίανσή της, έχω καταβάλλει πάνω από 450.000,00 ευρώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: